Tim
Registered_user

Dama mi går uten truse på fest

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at dama mi gikk uten truse på en firmafest. Det samme skjedde til julebordet. Da jeg spurte om dette, sa hun at det ikke var noen spesiell grunn, og hun var tydeligvis ikke veldig interessert i å prate om det.

Når jeg tidligere har nevnt at det ville være pirrende om hun gikk uten truse på byen, har hun bare fnyst og ment det var helt uaktuelt. Hvorfor denne endringen? Forsåvidt helt greit, men når jeg ikke får være med på hemmeligheten og ikke engang er tilstede når og der skjer, så er det ikke så kult liksom.

Hvorfor er det totalt uaktuelt å gjøre det når jeg vet om det, men helt greit på hver sosial happening med jobben, uten at jeg skal vite det? Bør jeg spørre henne litt mer inngående, eller vil det bare virke kontrollerende? Jeg tviler på at hun er noe særlig interessert i å snakke om det i det hele tatt, så burde jeg bare la emnet falle og la henne gjøre som hun selv lyster og stole på henne eller la henne kle seg som hun vil, med eller uten meg til stede?

Hilsen Tim som synes det hele er litt suspekt samtidig som jeg føler meg snytt!
Egil
Party-gjengen

Administrator
It's a time to relax and it's a time to panic!

Hun er sikkert notorisk utro og ligger med alle kollegaene sine pluss den 14 år gamle gutten som jobber på kopi-rommet.

Tenk logisk ellers blir du gal!
Idun
Registered_user
Feil, dama di går uten DEG på fest! :-)

Hmmm... Hvordan oppdager man slike ting tilfeldig? Ble litt nysgjerrig på det, jeg! Men uansett så synes jeg det er ganske spesielt å gå truseløs på firmafest - særlig hvis man har kjæreste som sitter hjemme. For meg er det å gå uten truse en greie mellom meg og han jeg er sammen med. Riktignok var jeg selv på byen forrige helg, truseløs uten min kjære, men det var fordi den ettersittende buksa sitter mye finere uten den synlige trusekanten og fordi jeg hater å gå med G-streng så lenge ad gangen. Hvis jeg derimot hadde gått uten truse under kjole eller skjørt på et julebord med jobben, ville det sannsynligvis betydd at jeg hadde noen i "kikkerten" og jeg ville dermed ha gått over en grense i forhold til kjæresten min. Hvis jeg var gutt eller mann og dama eller kona mi gikk truseløs alene på fest, slik som dama di gjør, ville det være grunn til å gjøre meg usikker, ja! Men det spørs som sagt på hva hun hadde over - kort skjørt, kjole eller langbukse.

Jeg forbinder det å gå truseløs som noe seksuelt. Det er noe en gjør for å pirre noen eller bli pirret selv. Jeg går sjelden uten truse, men når jeg gjør det er det av ovennevnte grunner. Jeg tviler på at det er annerledes for andre jenter - dama di inkludert. Hun blir sikkert enten litt - eller veldig - opphisset selv når hun vet at hun ikke har på seg noe under skjørtet eller kjolen sammen med arbeidskollegaer, og at det er hennes lille hemmelighet det hun driver med, for det trenger nemlig nødvendigvis ikke bety at hun vil pirre noen av kollegaene sine.

Selvfølgelig er det ikke kult for deg at hun går på fest uten truse når du ikke skal med - og med truse når du er med - og spesielt ikke etter at dine antydninger om at det ville være pirrende med en slik lek dere i mellom tidligere bare har blitt blankt avvist. Jeg oppfordrer sjelden gutter til å mase på damene sine om å gjøre ditten og datten i og utenfor sengen, men i dette tilfellet vil jeg råde deg til å fortsette å mase på henne om å gå truseløs og kle seg utfordrende og sexy også når hun er ute på by'n eller på fest med deg, siden hun jo tydeligvis ikke har noe som helst imot det når du ikke er med, og det vil kanskje også gjøre at du ikke blir så lei deg og føler deg snytt når hun finner på slikt også på egen hånd - kanskje du da til og med kan tenne på tanken og fantasere rundt hva som kan skje, siden du jo også får ditt... Siden jeg har mine tolkninger av hvorfor man går uten truse ville jeg, hvis jeg var deg, uansett bedt henne om en fornuftig forklaring, for så lenge du ikke får det (hun ikke vil gi deg det), så har dere et problem og også en tvil og mistenksomhet mellom dere i forholdet deres, som ikke kan gjøre annet enn å skade.

Jeg tror rett og slett at denne oppførselen hennes og risikoen hun løper er noe hun får et kick av - altså det å gå truseløs på fest... uten deg! Det var hennes lille, syndige og private hemmelighet og derfor er hun ikke interessert i å snakke om det, men som sagt synes jeg ikke at du uten videre skulle la henne få holde denne spenningen for seg selv, men bringe den inn i sex-livet deres og videre-utvikle det hele sammen med deg. Jeg skal ikke si at hun ikke er utro, for det kan hun jo godt være for alt det jeg vet, men jeg tviler på at det er en direkte sammenheng til det at hun velger å gå truseløs, for hvis grunnen er å gjøre det slik at elskeren på jobben hennes kan komme lettere til mellom bena hennes ute på toalettet, så ville det tross alt ikke være så vanskelig med truse heller...

Ikke for å skremme deg, men bare for å fortelle en liten historie helt på tampen: Jeg vet om ei som gikk på jentefest uten truse, med kort skjørt og høye støvler, for senere på kvelden å støtte den ene foten opp mot bordkanten og si: "Har jeg ikke kule, nye støvler da?!".

Å gå uten truse kan virke fritt, løst og deilig for jenta og for gutter og menn er fritt innsyn ikke så rent lite opphissende, men ta deg nå ikke nær av det hvis noen her i diskusjonsforumet nå vil spørre deg hvor dama di pleier å gå ut når hun er på by'n eller i hvilket firma hun jobber og om det er ledige stillinger der.. :-)

Klem fra Idun
Xanadu
Registered_user
Klart det må være pirrende for en ung dame å gå uten truse på fest! Jeg synes det er veldig opphissende å kjenne at damer jeg danser med ikke har på seg truse, og det kjenner de også ganske fort... :-) Har hatt noen fine opplevelser med en truseløs dame i lang kjole - det gjorde det mulig å knulle "diskret" i en stol i hjørnet uten at altfor mange fikk med seg hva vi gjorde, og det var opphissende i seg selv. Men er du nå sikker på om hun hadde truse på seg når hun gikk ut? Jeg har venninner som både gir bort trusa si i løpet av kvelden, eller som har måttet fjerne den på grunn av sædrester før de lister seg inn til sin kjære... Uansett: Jeg synes det er rart at hun ikke kan gå uten truse for/med deg, når hun tydeligvis får et kick av det.
Marius
Registered_user
Selvsagt er det sånn, Tim, at hun blir kåt av å gå uten truse, og hun føler seg "fri" når du ikke er med henne. Det er veldig deilig for oss andre som ser henne, men hun gjør nødvendigvis ikke noe galt, annet enn å gjøre seg selv og oss andre kåte. Dessuten kan det styrke forholdet mellom dere, ved at hun blir tryggere på seg selv! Jeg synes du skal ha tillit til henne, og oppmuntre henne til å fortsette med det. Hun vil bli trygg på seg selv, og tørre å være truseløs også når dere er ute sammen.

Trykk her for å gå tilbake