|
June Registered_user |
Min første gang med annen jenteHallo med-søstre og deilige, potensielle elskerinner, for hvem vet..?!Synes det ville være fint om vi alle kunne fortsette denne diskusjonen med å gjengi første gangs jente/jente-historier, så det er bare å sette seg ned å fortelle om din egen, men den må være sann! Her har dere min: Jeg og venninnen min hadde vært på kino og hun fulgte meg hjem fordi hun likevel måtte forbi for selv å komme hjem. Da vi skulle si "ha det", tok jeg begge hendene hennes i mine og spurte: "Er du sikker på at vi ikke kan gjøre dette?". "Gjøre hva?", spurte hun. "Dette!", svarte jeg og omfavnet henne og kysset den halvåpne munnen hennes dypt med tunge og det hele. Kysset varte lenge, og jeg måtte til slutt bryte det for å trekke pusten. "Jeg er litt usikker,", svarte hun, "la oss prøve igjen!". Kysset varte enda lenger denne gangen, og tungen hennes var i munnen min også nå. Det ene kysset ble til flere, og da vi til slutt gikk hvert til vårt og jeg kom inn, så foreldrene mine på meg at det hadde skjedd noe spesielt, for jeg strålte som en sol, og de var sikre på at jeg hadde truffet en gutt på kinoen og blitt forelsket i ham. Så feil kan man ta :-) Tungekyss fra June |
|
Helene Registered_user |
Overnatting hos venninnen sin er tingen, skjønner du! :-) Første gangen jeg var med en annen jente var etter at jeg hadde vært på kino med kjæresten min. Jeg og han hadde klint hele kvelden og jeg var mildt sagt kåt. Bestevenninnen min var også med, og etterpå dro vi hjem til meg og spiste pizza. Kjæresten min dro, men venninnen min ble for å se en sen film på TV. Vi sovnet i sofaen begge to midt under filmen, og da jeg våknet igjen ved ett-tida på natten, lå vi tett omslynget og hånden hennes strøk meg over lårene. Først trodde jeg at hun sov, men så beveget hånden seg høyere opp, på innsiden av låret mitt opp mot skrittet. Jeg ristet i henne og spurte hva hun drev med, og da hun smilte, skjønte jeg at hun ikke gjorde det i søvne, men var våken. Hun sa at etter å ha sett meg og kjæresten min kline hele kvelden, var hun blitt i kosehumør selv og klarte ikke å holde hendene for seg selv. Hun rullet meg rundt på ryggen i sofaen og kysset meg. Hendene hennes løp under T-skjorta mi, og siden jeg var kåt fra før selv, unnslapp et opphisset stønn leppene mine da jeg kjente hendene hennes mot puppene mine. Jeg dro av meg T-skjorta og hun slikket og småbet i vortene. Jeg dro av henne toppen hennes også, og gjengjeldte kjærtegnene. Med rampete ansiktsuttrykk, oppsperrede øyne og halvåpen munn som vitnet om både forbauselse og vantro over hva som skjedde, men samtidig kåthet og løfter, stappet hun hånden sin ned i trusa mi og begynte ivrig å føle og ta på meg der nede. Jeg var så kåt og våt at det ikke skulle mye til, og den første berøringen av de små, ivrige og lekne fingrene hennes var nok. Mens jeg lå i min egen verden der på sofaen, helt utmattet av ingenting, dro hun av meg trusa mi og så sin egen truse og begynte å slikke meg. Bare lyden fikk meg nesten til å komme igjen. Ingen, ikke engang kjæresten min, hadde vært med munnen og tungen sin der på meg. Så spurte hun om jeg ikke kunne gjøre det samme med henne, og det gjorde jeg. Vi lekte med hverandre hele natten. Jeg er fortsatt sammen med kjæresten min, men har bare sex med venninnen min, og hverken han, foreldrene mine eller andre vet noe som helst. |
|
Jeanette D. Registered_user |
En jente tisser sjelden alene, heter det seg, og kanskje er det en grunn for at vi ikke gjør det...? :-) Min første gang var på en fest. Jeg og venninna mi var veldig, veldig fulle og vi var på en do i andre etasje, og var begge ferdige og sto og fniste fordi vi var så dritings at vi ikke klarte å tørke oss skikkelig engang, hverken foran eller bak. Plutselig begynte vi å kline, og så begynte hun å slikke brystene mine. Hun fant en halvfull øl-flaske noen andre fra festen hadde glemt igjen der og begynte å lirke den inn og ut av rumpehullet mitt og jeg kjente ølet skvalpe og plaske opp mot meg mens hun brukte den andre hånda til å gni fitta mi hardt og brutalt. Da det gikk for meg, tok hun ut flaska og drakk av den, før hun prøvde å stå å tisse litt i den, men mest skvettet utover flaska, hånda og armen sin, og vi holdt begge to på å le oss ihjel. Etterpå delte vi resten av innholdet, før jeg lå på knæra og slikket fitta hennes mens hun sto tilbakelent oppetter doveggen. Etter denne erfaringen har jeg blitt bi og liker jenter like godt som gutter, men aldri har jeg gjort noe så crazy og grisete på nytt, men jeg ville absolutt ikke vært foruten, for det er det beste, heftigste og frekkeste jeg noensinne har opplevd. |