Christina
Registered_user

Typen min nakenbader med ei venninne av seg

Hei, jeg trenger sårt til råd her! I morgen så skal jeg og kjæresten flytte sammen. Vi har vært sammen i 2 år og forlovet i 1 år. Han bor ikke der jeg bor, så jeg må ta båt i 2 timer for å komme meg til ham. Jeg kjenner ikke så mange fra hjem-plassen hans, men han har en venninne der som han er sammen med nesten hele tiden når jeg ikke er der, og når jeg er det, flyr SMS-meldingene i travel trafikk mellom dem og det tastes uavbrytelig. Om sommeren pleier de å dra og nakenbade sammen. Og nå har jeg pakket tingerne mine og skal flytte. Han sier han elsker meg og han ville vel ikke vært med på å flytte sammen om han heller ville hatt ei annen eller synes jeg er i veien for hans forhold til andre jenter. Jeg aner ikke om hun venninnen som han pleier å nakenbade med kanskje er interessert i kjæresten min og vil prøve å ødelegge mellom oss, eller kanskje er han faktisk utro med henne allerede, eller er de virkelig bare venner og denne nakenbadingen en slags nudisme? Jeg ønsker ikke å overdramatiser det, men jeg er ingen nudist selv og vet bare at gutter blir kåte av å se ei jente naken - ja, selv jenter i bikini har en slik virkning på gutter at de må ligge på maven på strendene om sommeren for å skjule ståpikken sin. Jeg har tidligere hørt at nudister ikke ser noe seksuelt i nakenhet, men sier det er helt naturlig og at de ikke blir opphisset av det, men jeg stiller meg uforstående til det og har snakket med massevis av "normale" gutter som heller ikke forstår dette. De sier at en naken jente eller en lettkledd jente påvirker dem og de blir kåte enten de vil eller ikke, og de spøker med at de gutter og menn som påstår noe annet enten er impotente eller homser eller så er damer på nudiststrendene så "støgge" at det er umulig å få ståpikk av dem.

Jeg var i tvil om jeg skulle poste dette innlegge i forumet for ting som har med kjærester og utroskap å gjøre eller her som nudisme er en av de tingene som diskuteres, men kom til at jeg var mest interessert i å høre meningen til de som kaller seg selv nudister og naturister. Spørsmålene mine, i tillegg til de ovenfor, er også hvorfor i all verden typen min og venninnen hans ikke kan bade med litt klær på kroppen, men på død og liv skal gjøre det kliss nakne sammen? Våte blir de jo uansett! Og er de egentlig nudister? Jeg har liksom ikke hørt om noe behov for å være nakne andre steder eller med andre enn de to alene med hverandre et eller øde sted...

...han har vært utro en gang (som jeg vet om) det var 2 måneder etter vi ble sammen - han rotet med ei jente.

Klem fra Christina
LuftHode
Registered_user
Nakenbading er tøft, og befriende. Men hadde ikke badet naken med en annen jente om jeg hadde dame. Selv om det ikke hadde skjedd noe, så hadde det virket suspekt, som nå. Har han vært utro, dump ham!
Stine
Party-gjengen

Administrator
Hallo!

Enig med LuftHode! Nakenbading er herlig befriende, det er tøft gjort av mange å være med på det og det kan være opphissende både der og da og å tenke tilbake på siden. Men å stikke seg bort og nakenbade med en av motsatt kjønn når man har kjæreste er enten veldig sært og hensynsløst eller som LuftHode påpeker; suspekt! Hvis denne venninnen hans fikk seg en type selv, så skulle du se at det fort ble slutt på at hun fløy naken rundt med andre gutter :-)

Mine erfaringer er at når en gutt ser en lettkledd eller naken jente, så får han ståpikk, fantasiene settes i sving og begjæret setter inn for fullt, han blir kåt og ønsker bare èn ting... Men mindre du er villig til å dele ham, så er det ikke noe direkte dårlig forslag å dumpe ham. En gutt som ikke lytter til jenta si sine følelser, ønsker, behov og lyster blir slett ikke lettere å ha med å gjøre med tiden eller etter at man har blitt gift.

Suss fra
Stine
LuftHode
Registered_user
Nja, det GÅR an å se ei naken jente uten å bli kåt av det. Det kommer an på settingen. Men alikevel... gutter ER jo enkle. ;) Når det gjelder mitt råd om å dumpe ham, er det fordi jeg VET at utroskap ødelegger og at sårene aldri gror. Sliter selv etter at dama var utro.

Trykk her for å gå tilbake