Charlotte
Registered_user

Sex i baksetet

Hei!

Her en dag prøvde jeg noe helt nytt, noe som var sinnsykt opphissende. Vi var en venneflokk på vei til Danmark med Danmarksbåten, og siden vi skulle leie en hytte og feriere der en ukes tid, hadde de av oss som hadde biler med seg dem. Jeg begynte å rote med en av vennene mine og vi bestemte oss for å ha sex sammen og en av venninnene mine ville bli med, så vi forlot alle tre diskoteket ombord for å gå til lugaren. Men fulle som vi var, fant vi ikke fram i virrvaret av korridorer, men endte i stedet opp på bildekket. Det var da vi først fleipet med, men så bestemte oss for, å ha sex inne i bilen til gutten. Vi låste oss inn i den og var alle tre på og over hverandre på et øyeblikk, og vi kravlet rundt om mellom seter, håndbrekk og gear-stang, først påkledd, så bare halvt påkledd og til slutt kliss nakne, og han pulte med begge oss jentene og vi hadde også heftig sex med hverandre og vi endte opp med en saftig trekant i baksetet hvor ansikt, rumper og pupper var klint opp til bilvinduene fordi det var så trangt, og vissheten om at dersom noen kom ned på bildekket så ville det være umulig for oss å unngå å bli sett, umulig å skjule seg eller få på seg noen klær igjen uten først å gå ut av bilen, gjorde oss vanvittig kåte og opphisset! Det ble veldig, veldig hett, og jeg må bare si "wow" for en opplevelse og herlig start på en syndig tur til Danmark!

Nå kan jeg ikke tenke på annet enn å gjenta det hele (gjerne med andre) i baksetet med èn eller to (eller tre eller flere) mens en annen kjører i trafikken på motorveier og gjennom tunneller eller mens bilen står stille på en parkeringsplass, i et parkeringshus eller langsmed veien. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende og som vil dele sine erfaringer her eller sine fantasier? Kun baksete- (eller forsete-) sex, da! Jeg har ikke opplevd noe så spennende siden jeg for et par år siden var russ og hadde sex både her og der, inne i russebusser og i skogholt og for det meste mer eller mindre i full offentlighet. Tror jeg har funnet min "greie" :-)

Hilsen Charlotte
Bunnypar
Registered_user
...eller over panseret!

Hender vi ofte leker i bilen... Hun liker veldig at noen kan se på og eventuelt delta når det passer... Selv tar jeg ting som det kommer... gjør vi begge to... mere rått og stoppe bilen på motorveien... legge henne på panseret og ta henne i rushen... men vær rask... politiet blir lett sure og gir 3000 i bot om det er en ekstra følsom snut som kommer... eller bare advarsel og "bli ferdige"...

Hilsen Bunnypar

Trykk her for å gå tilbake